Źródło: https://biznes.airclub.pl/dlaczego-my/wysoki-standard-obslugi
';

Wysoki standard obsługi

Certyfikat jakości ISO 9001 : 2008

Od 2006 roku posiadamy unikalny w branży turystycznej Certyfikat jakości ISO 9001 : 2008 - system zarządzania poprzez jakość.

Ocena współpracy 4,6 w 5 stopniowej skali

Przeprowadzamy ankiety wśród uczestników podróży, średnia ocena za ubiegły rok: 4,6 w skali maksymalnej do 5 punktów.

Newsletter

Chcesz być powiadamiany o zniżkach i promocjach? Zapisz się do naszego newslettera i dowiedz się o super ofertach wcześniej niż inni!

Kontakt

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

(22) 829 95 00
Pon-Pt:  8-18   Sob:  10-15*

*/ UWAGA! Dział turystyki pracuje od pon-pt 09.00 – 18.00, w soboty nie pracuje.

Senatorska 28, 00-095 Warszawa

© Air Club Centrum Podróży Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

(22) 829 95 00
Pon-Pt:  8-18   Sob:  10-15
Senatorska 28, 00-095 Warszawa

PolferriesTurkish AirlinesSilverseaRainbow ToursUnity LineStena LineAdria AirwaysRoyal CaribbeanSriLankan AirlinesAir FranceAegan AirlinesCathay PacificNeckermannITAKALufthansaERV EuropejskieAir BerlinAlitaliaChartisQatar AirwaysUnited AirlinesAeroflotClub MedInterhomeAir AstanaAir CanadaFinnairWizzairAmerican AirlinesEurowingsBritish AirwaysEmirates AirlinesEtihad AirwaysKLMSwiss AirlinesCzech AirlinesSingapore AirlinesAustrian AirlinesAir China7 IslandsIberiaWezyr HolidaysDelta Air LinesSASAer LingusPolskie Linie Lotnicze LOTAVISSignal IdunaUkraine International AirlinesPKPTUIPKP IntercityAzamaraSN Brussels Airlines