Źródło: https://biznes.airclub.pl/dlaczego-my/wysoki-standard-obslugi

Wysoki standard obsługi

Certyfikat jakości ISO 9001 : 2008

Od 2006 roku posiadamy unikalny w branży turystycznej Certyfikat jakości ISO 9001 : 2008 - system zarządzania poprzez jakość.

Ocena współpracy 4,6 w 5 stopniowej skali

Przeprowadzamy ankiety wśród uczestników podróży, średnia ocena za ubiegły rok: 4,6 w skali maksymalnej do 5 punktów.

Newsletter

Chcesz być powiadamiany o zniżkach i promocjach? Zapisz się do naszego newslettera i dowiedz się o super ofertach wcześniej niż inni!

Kontakt

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

(22) 829 95 00
Pon-Pt:  8-18   Sob:  10-15*

*/ UWAGA! Dział turystyki pracuje od pon-pt 09.00 – 18.00, w soboty nie pracuje.

Senatorska 28, 00-095 Warszawa

© Air Club Centrum Podróży Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

(22) 829 95 00
Pon-Pt:  8-18   Sob:  10-15
Senatorska 28, 00-095 Warszawa

PKP IntercityClub MedEtihad AirwaysSignal IdunaAir AstanaAmerican AirlinesQatar AirwaysAer LingusCathay PacificEurowingsEmirates AirlinesPolferriesAegan AirlinesAeroflotUnity LineSilversea7 IslandsAir BerlinFinnairKLMPolskie Linie Lotnicze LOTRainbow ToursAir CanadaBritish AirwaysAzamaraAir ChinaLufthansaChartisTurkish AirlinesAVISAdria AirwaysPKPSN Brussels AirlinesUkraine International AirlinesCzech AirlinesWezyr HolidaysStena LineUnited AirlinesWizzairTUIITAKANeckermannDelta Air LinesAustrian AirlinesSwiss AirlinesRoyal CaribbeanSriLankan AirlinesIberiaInterhomeAir FranceERV EuropejskieSingapore AirlinesSASAlitalia