Dlaczego my?
Air Club to firma o długoletnich tradycjach, istniejemy na rynku już 29 lat. Zaufało nam ponad 2000 klientów biznesowych, w tym ponad 100 klientów globalnych. Nasi pracownicy dysponujący profesjonalną wiedzą i wieloletnim doświadczeniem pomagają minimalizować koszty przelotów poprzez analizę m.in.: preferowanych linii lotniczych, najczęściej wybieranych klas podróży czy też stosowanych taryf i bezpłatne doradztwo w zakresie opracowania i kontroli stosowania polityki podróżowania.
Przy obsłudze klientów biznesowych głównym zadaniem biura jest redukcja kosztów ponoszonych przez klienta poprzez optymalizację wydatków na podróże służbowe. Posiadamy umowy trójstronne z liniami lotniczymi, negocjujemy stawki grupowe. Zapewniamy zróżnicowane zasady współpracy, globalny system raportów
Świadczymy kompleksową obsługę podróży służbowych: bilety lotnicze, bilety kolejowe, bilety promowe, bilety autokarowe, hotele, wynajem samochodów, ubezpieczenia, system raportów, incentive / wyjazdy motywacyjne, obsługa kongresów farmaceutycznych, obsługa targów i konferencji, organizacja konferencji, wizy.
2000
klientów biznesowych
10 000
rocznie uczestników spotkań i wyjazdów motywacyjnych
29 lat
na rynku bez przerwy
4,6
ocena współpracy w 5-stopniowej skali
Nieprzerwanie 29 lat na rynku, od 1990 roku. Potwierdzone wieloletnią współpracą zaufanie zagranicznych i krajowych partnerów. Certyfikat Rzetelności wydany przez Krajowy Rejestr Długów. Dwukrotny laureat prestiżowej nagrody "Przedsiebiorstwo Fair Play".
Wielu z naszych klientów współpracuje z nami od poczatku istnienia firmy - 1990 r. Obsługujemy ok. 2000 klientów, w tym ponad 100 klientów globalnych.
Posiadamy unikalny w branży turystycznej certyfikat jakości ISO 9001 : 2008. Ocena współpracy 4,6 w 5 stopniowej skali.
Działamy zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi regulacjami prawnymi. Posiadamy wymagane pozwolenia, licencje, gwarancje ubezpieczeniowe.
Obecnie zatrudniamy ponad 100 pracowników. Poznaj naszą historię. Zaczynaliśmy od dwóch pracowników!
Wykwalifikowana kadra, niska fluktuacja personelu. Nasz team to 30 kasjerów lotniczych, 4 kasjerów kolejowych, 6 specjalistów ds. rezerwacji hotelowych i samochodowych, 9 specjalistów - organizatorów wyjazdów, spotkań, kongresów.
Nowoczesność i zaawansowana technologicznie infrastruktura
Dwa systemy rezerwacyjne, rozbudowane bazy danych i iterfejsy do sporządzania raportów, obsługa 24/7, automatyczna kontrola jakości zakładanych rezerwacji, certyfikowany administrator i dystrybutor GetThere i AeTM, własny helpdesk, własny help desk dla użytkowników narzędzi online, rozbudowana centrala telefoniczna.
BCD Travel - trzecia co do wielkości na świecie firma TMC (Travel Management Company), obsługująca firmy globalne.
W latach 1997 - 2003 wsprółpracowaliśmy z globalnym TMC – Rosenbluth International.
Działamy zgodnie z zasadami CSR (Corporate Social Responsibility) - społecznej odpowiedzialności biznesu.
Nagroda Fair Play
